eisen van de bestrating aankan

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

eisen van de bestrating aankan

Сообщение Banning » 05 мар 2019, 14:25

Het bovenwerk van de schoen is gemaakt van hoogwaardige materialen en heeft na 50+ mijl geen sporen van slijtage getoond. Het voelt zacht en comfortabel aan op de voet. De oogjes voor de veters liggen verder uit elkaar dan gebruikelijk over de tong / bovenkant van de voet.

Het is subtiel maar ik denk dat de brede tussenruimte een beetje comfort toevoegt aan dit Adidas Gazelle Womens bovendeel. Het laat echt toe dat de veters zich over een groter oppervlak over je voet verspreiden en zorgt ervoor dat zelfs als extra strak gebonden is er geen irritatie over de bovenkant van je voet is.

De tong van de schoenen is ook uniek. Het is eigenlijk een lang stuk stof dat deel uitmaakt van de binnenmuur van het bovendeel (vergelijkbaar met sommige nike-vrije modellen), dit geeft de schoen meer een sokachtig gevoel.

Een ander ding dat bijdraagt ??aan het zachte gevoel is dat deze schoen aan de bredere kant is. Het bovendeel biedt meer ruimte voor uw voet dan gewoonlijk, met name in de teenkast. Ik was een grote fan van de bredere teenendoos in deze schoen.

Het bovendeel houdt je hiel ook heel goed op zijn plaats met een stuk plastic soort materiaal dat helemaal rond het bovendeel ligt en aansluit op de tussenzool. Deze net zo www.aiguillonsong.fr veel functies van deze schoen bieden ondersteuning waar deze het meest nodig is.

Eén ding dat ik ook opmerkte aan het bovenwerk is dat het is gemaakt van een dikker materiaal, dus het ademend vermogen heeft iets te lijden. Dit hield eigenlijk mijn voeten warm bij wat lage temperaturen, maar ik merkte een gebrek aan of ademend vermogen vergeleken met andere schoenen bij hardlopen bij hogere temperaturen boven de 50 graden.

De enige eenheid van de Brooks Adrenaline GTS 15 is waar u een meerderheid van de updates zult vinden die in deze versie worden gevonden. Alle updates zijn ontworpen om te zorgen voor een comfortabelere en stabielere rit door de pas van een hardloper en zorgen voor een soepele overgang.

De tussenzool is bijgewerkt naar een nieuw BioMoGo-DNA-materiaal dat precies genoeg extra demping biedt voor een zachte, Nike Air Max Command Femme comfortabele rit.

Dit nieuwe tussenzoolmateriaal werkt goed met de Adrenaline GTS 15, de nieuwste schoen die kan profiteren van deze nieuwe technologie die het afgelopen jaar in veel Brooks-schoenen is debuteerd.

De schoen heeft nu een gesegmenteerd crashpad over de volledige lengte dat is ontworpen om de algehele responsiviteit en soepele overgang over de pas van de hardloper te vergroten.

Het ontwerp van dit nieuwe crashpad op de zool was niet alleen comfortabel, maar de flexibiliteit die het gaf verbeterde de controle die ik ervoer.

Brooks introduceerde ook een nieuwe Progressive Diagonal Rollbar door de schoen die meer controle en stabiliteit leverde. Deze rolbalk ondersteunt bovendien die hardlopers die neigen te proneren tijdens hun voetstaking.

De Adrenaline GTS 15 voelde aan als een stabiliteitsschoen vanaf het moment dat ik hem voor het eerst aantrok, maar hij had nog steeds veel reactievermogen en controle.

Met het bijgewerkte ontwerp van de zool en het reactieve, natuurlijke gevoel onder de voeten, is deze schoen een die de eisen van de bestrating aankan en kan worden meegenomen op lichte trails.

De Adrenaline GTS 15 komt met dezelfde 12 mm offset als het vorige model, is vergelijkbaar met andere in zijn stabiliteitscategorie en deze hiel-tot-teen daling had geen invloed op de Nike Air Max Thea Mujer prestaties.

Sommige lopers kunnen het gevoel hebben dat 12 mm hoog lijkt; de offset is naar mijn mening echter een zeer individuele voorkeur.

Al deze veranderingen aan de tussenzool verhoogden de demping net genoeg om merkbaar te zijn en verbeterden de allerbelangrijkste controle of stabiliteit die hardlopers verlangen.

Het eindresultaat is dat de zool een balans biedt tussen de stabiliteit en de demping, terwijl het een aanpasbare en responsieve hiel-tot-teen-overgang biedt.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты