de uit: "Die schoen is een voo

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

de uit: "Die schoen is een voo

Сообщение caicai2017 » 14 май 2019, 08:10

Volgens Nike heeft Abloh tijdens zijn eerste bezoek aan de Beaverton-campus van het merk een paar triple-black Air Force 1 Low-schoenen herbouwd. Hij gebruikte een X-ACTO-mes om de schoenen en markeringen te ontleden om daarop Nike Roshe Run Damen te tekenen en gaf vervolgens de Nike Air Huarache Damen sneakers de gave om OFF-WHITE-personeel te www.laboamberieu.frdragen. "Tegen de tijd dat ik mijn eerste reis naar Beaverton maakte, wilde ik meteen iets maken," zei Abloh.
"In mijn hoofd heb ik elke iteratie of kleur van een Air Force One gezien. Dus waar blijft dat bij jou? "Voegde hij toe in GQ. "Ik wilde iets maken dat je tegenhoudt van gedachteloos scrollen."
Abloh's "GHOSTING" Air Force 1-ontwerp werd in Berlijn uitgebracht via een Nike SNKRS-speurtocht, waarbij SNKRS-app-gebruikers een augmented reality-functie konden gebruiken om de schoen te ontgrendelen en aan te schaffen. Terwijl de Air Force 1 en Air Jordan 1 meer op één lijn liggen met wat we weten over Abloh's persoonlijke sneaker smaak, de OFF-WHITE Air Max 90 kwam als een beetje een verrassing. Hetzelfde ontwerpverhaal werd hier voortgezet, met Nike's Nike Air Max 97 Mujer Beaverton-adres duidelijk Adidas ZX 750 Femme zichtbaar op de zijkant, samen met de tekst "Adidas Superstar Donne SHOELACE" opnieuw. Abloh schonk een paar aan zijn DJ-mentor Benji B, onder anderen. Onze eerste behoorlijke glimp van de vernieuwde Presto kwam dankzij A $ AP Nast op Instagram, voordat Frank Ocean de schoppen droeg tijdens muziekfestival Panorama NYC. De sneaker onderschreef dezelfde gereconstrueerde ontwerpmethodologie die we al hadden gezien, waarbij Abloh opnieuw guerrilla "AWGE" en "NAST" aanpassingen invoerde voor goede meetresultaten. De VaporMax was Nike's grote technologische verhaal van 2017, dus het was geen verrassing om te zien model wordt onderdeel www.heryarts.fr van "The Ten." Deze versie bevatte een hiellip, stevige stiksels rond de Swoosh, en raakt aan als het oranje prijskaartdetail en verzendadres. Op de OFF-WHITE Nike Blazer Mid was de Swoosh opnieuw emilielafarge.fr overdreven tot aan de middenzool Nike Air Max 90 Femme van de schoen. Abloh, die tot The Business Nike Air Max 720 Donne of Fashion sprak, legde uit: "Die schoen is een voorbeeld van het maken van een product door alleen een ontwerpelement met 3 procent te veranderen. Het Swoosh-logo van die schoen overlapt de zool zonder afbreuk te doen aan de iconografie, wat het interessanter en draagbaarder maakt. "
Een paar sneakers met sample-tags werd oorspronkelijk gelekt door Huffington Post-medewerker Michael Tommasiello. 20 jaar na het OG-model ontgrendeld, kwam Abloh's Air Max 97 als een "Ultra" -versie, met een naadloos bovenstuk uit één stuk en een lichtgewicht pasvorm. aan Nike, "Abloh liet zich inspireren door de hypermoderne schokdempersinnovaties van Breaking2 Nike Zoom Vaporfly Elite hardloopschoen en basketbal React Hyperdunk 2017, en besloot een evolutie van de onthulling genaamd" GHOSTING "te Nike Roshe Run Womens introduceren met behulp van een doorschijnende Nike Air Huarache Femme bovenkant." De Nike Zoom Vaporfly silhouet werd voor het eerst getoond als onderdeel van Nike's Breaking2-initiatief. Het heeft een koolstofvezelplaat in de zool, voor een rebound-effect om de respons tijdens het hardlopen te verbeteren.
In september 2017 ging Abloh zitten met de Keniaanse hardloper Eliud Kipchoge om uithoudingsvermogen, innovatie en de overlap tussen mode en hardlopen te bespreken. In de zomer van 2017 liep Kipchoge bijna een recordbrekende marathon met de ZoomX Vaporfly Elite. Een jaar later brak hij het wereldrecord marathon in de Zoom Vaporfly 4%.
caicai2017
Младший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 08.08.1985

Вернуться в Дневник невесты