de lucht om een

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

de lucht om een

Сообщение Banning » 25 янв 2019, 12:32

dat leek meer op het, toch? Eindelijk, rond het grootste deel van het Verenigd Koninkrijk, konden we de Nike Air Force 1 Womens gordijnen openen voor een beetje zonlicht, iets om je hart sneller Nike Air Max 90 Femme Bleu te laten kloppen dan te laten wegzakken in het vooruitzicht van een Adidas Stan Smith Mujer uitstapje in je loopkit. Er was nog steeds een beetje een kil gevoel in de lucht om een ??fatsoenlijk tempo aan te moedigen - perfect.

Heb je de kans gehad er het beste van te maken? Misschien ben je voor het eerst gaan joggen na een overwinteringswinter, heb je een lange tijd een mooie plek gevonden - of bleef je hangen in de waanzin van de marathon, gekweld door fantoompijn-symptomen.

Zelfs de profs worden op de verkeerde momenten ziek, hoewel Zersenay Tadese nog steeds de Praagse helft wist te winnen en zich een beetje piekerig voelde, zij het twee minuten langzamer dan zijn wereldrecord. Maar het weekend ging voor jou, laat het ons weten in de comments hieronder.

Mooi weer of niet, ik was bang voor Nike Air Max 180 Womens mijn 5m-race op zaterdag. Na de winter na een marathon ziek en Nike Air Max 97 Donna verhuisd te zijn, heb ik geprobeerd terug te keren naar fitness (en Adidas ZX 500 Mujer geld te besparen) door de 10 mijl naar binnen te fietsen en terug te Adidas ZX Flux Femme rennen, maar ik voelde me bijna moe en hongerig altijd.

Het Victoria Park Open 5, waar ik al vijf jaar probeer en er niet in slaagt 30 minuten te breken, is een vlakke baan vol snelle hardlopers en een jaarlijkse herinnering dat mijn wintertraining niet is wat het zou moeten zijn. Dus ik was zo goed als weg met een driewiel wiel om te controleren of de koers niet kort was toen ik 29min 49sec rende. Scoor er een voor het woon-werkverkeer, hoewel het mijn gewicht niet helpt of mij veel geld bespaart. Als iemand tips heeft om te voorkomen dat ik het treintarief besteed aan koffie en koekjes, vertel het dan.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты