mijn nattere workouts

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

mijn nattere workouts

Сообщение Banning » 19 фев 2019, 13:37

De bovenkant van de Altra Escalante is anders dan de bovenkant van elke schoen die ik ooit heb gedragen voordat ik ze voor de eerste keer probeerde. Het bovenwerk is volledig gebreid en volledig naadloos, en voelt daarom meer als een dikke sok dan als een schoen.

Als je wilt / wat structuur of ondersteuning nodig hebt voor Adidas Eqt Support Adv Womens het bovenwerk van je schoen, is de Altra Escalante GEEN goede schoen voor je. Het gebreide bovenwerk past Nike Air Force 1 Dámské echt precies om je voet maar gaat niet zo ver dat het beperkend is.

Ik moet nog wrijving, hotspots of andere problemen ervaren tijdens het hardlopen in de Escalante.

Hoewel de gebreide constructie van het bovenwerk zorgt voor een hoog niveau van comfort tijdens het hardlopen in deze schoen, biedt het niet veel van een barrière tegen water.

Als de Escalante nat wordt, worden je voeten nat. Dat gezegd hebbende, de Escalante is ook ongelooflijk ademend, dus je voeten zullen niet lang nat worden.

Voor het geval je het nog niet weet, vind ik ECHT de Altra Escalante leuk. De schoen is comfortabel, zelfs na 26,2 mijl op de weg.

Ik zou het niet erg vinden als de schoen tijdens het hardlopen een beetje meer grondgevoel gaf, maar het Adidas Superstar Dámské comfort en de duurzaamheid van deze schoen maken meer dan goed voor het enige probleem dat ik heb.

Als je Adidas Superstar Femme de Escalante nog niet hebt geprobeerd, zou ik je zeker aanmoedigen om dat eerder vroeger dan later te doen!

De Asteria is het lichtste ondersteuningsmodel van Brooks in de hoop om overpronators op zoek naar een raceschoen in te halen. Het krijgt niet zoveel aandacht als hun vlaggenschip-ondersteuningsmodellen; zoals de Adrenaline GTS of Ravenna, maar het heeft zijn plaats.

Het valt onder het type ondersteuning voor nisprestaties. Het concurreert met die van New Balance's 1500, ASICS 'DS Trainer en de Saucony Fastwitch.

De eerste indrukken waren veelbelovend. Ik hield van de heldere en krachtige kleuren en het ontwerp van de bovenkant. Toen hij voor de eerste keer optrad, had de schoen een ongelooflijk comfortabele pasvorm www.dieliseusen.de en voelde hij zich snel.

De ondersteuningstechnologie van deze schoen zijn de geleiderails in de hiel. Ik kon voelen dat ze hun werk deden toen ik op de grond landde. Ze hielden zachtjes mijn voeten onder controle en uitgelijnd zonder ongemak.

Het buitenzoolmateriaal is zeer duurzaam en kan goed worden gehanteerd. Tijdens sommige van mijn nattere workouts waren er geen tractiekwesties. Tijdens tempo runs en de enige race waarin ik rende, voelde ik me volledig in controle.

Over het algemeen hadden deze een stevige en veerkrachtige rit. Dankzij de 8 mm druppel, merkte ik dat ik op een natuurlijke manier op mijn middenvoet landde en me oploste met de bal van mijn voeten.

Tijdens hogere tempo-runs, voelden de overgangen niet slordig aan en het bood precies de juiste hoeveelheid ondersteuning.

Het bovenste deel is gemaakt van een Nike Air Max 95 Damen naadloos 3D geprint gaas; iets waar ik meteen verliefd op werd. Het is ongelooflijk lichtgewicht, ademend en flexibel. Het vormde zich aan mijn voet en voelde als een handschoen.

De teenendoos is ongelooflijk ruim en gaf waarschijnlijk de meest beweeglijke kamer uit elke raceschoen waar ik in ben gerend. De hiel was stevig en sloot me op zodat er geen problemen waren met uit de schoen vallen of wrijven.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты