gebruikt het de vorm van het bovendeel

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

gebruikt het de vorm van het bovendeel

Сообщение Banning » 26 фев 2019, 14:15

Deze schoen valt op een mooie middenweg. Het is geen volledig geblazen minimalistische schoen en het is geen overdreven gestoffeerde maximalistische schoen. Het zit in mijn favoriete categorie, dat is een lichtgewicht kussen.

Je moet echt je opties wegen op wat je wilt in een schoen bij het maken van je selectie. Als je een schoen wilt met een mooie comfortabele, niet overdreven Nike Air Pegasus 83 Femme zachte rit met een ongelooflijk comfortabel bovenwerk, dan is dit de schoen voor jou.

Het heeft echt dat allemaal. Deze schoen kan worden gebruikt voor zowel racen als trainen. Ik geef over het algemeen de voorkeur aan een zachtere demping dan wat de Zante biedt, maar dat komt omdat ik 90% van de tijd trage, lange afstanden rijd.

Mijn schoen is de Hoka One One Clifton. Het is in dezelfde categorie als de Zante en ze wegen ongeveer hetzelfde. Het zijn enorm verschillende schoenen. De Zante brengt de responsiviteit met een iets minder opgevangen gevoel.

En wanneer je naar die lijst kijkt, vergelijkt dit aanbod zich heel gunstig, op voorwaarde dat je geniet van de zero-drop. Met meer kussen dan de Wave Riders en Ghosts, maar beter verdeeld dan de Cumulus, was deze schoen geweldig voor langere afstanden.

Toen ik deze schoenen Nike Air Pegasus 89 Womens ontving, vond ik dat de look geweldig was - wetend hoe een Altra-schoen eruit ziet. De vergrote tenendoos is iets dat voor beginnende kopers / lopers raar kan zijn.

Als u echter weet wat u kunt verwachten, toont het uiterlijk van deze schoenen een van de kwetsbare aspecten van de schoen: het ongelooflijke comfort bij het dragen ervan.

De ongelooflijk brede teenendoos - die niet erg lang is - geeft het gevoel alsof je bijna helemaal geen schoenen draagt.

Bij mijn eerste run waren deze schoenen geweldig. Het kussen was precies goed. Goede hoeveelheid terwijl het niet wolkachtig is. Ze reageerden goed en lieten me de grond voelen - vanwege het gebrek aan rubber op de zool.

Ze waren snel en super licht van gewicht voor de hoeveelheid kussen. Ik heb genoeg van ze genoten om mijn geplande 3-mijlsrun te nemen en deze uit te rekken tot een 5 miler (de dag na een marathonrace).

De enige eenheid gebruikt tussenzool EVA met "A-Bound" toplaag & InnerFlex-technologie. De "A-Bound" -technologie is een bovenste laag kussen direct onder de voet die energie teruggeeft en is ontworpen om contacttijd op de grond te verminderen.

Deze materialen zijn niet per se 100% merkbaar voor de meeste hardlopers, Nike Cortez Mujer maar nadat ik dit jaar in veel verschillende schoenen had gelopen, stelde ik het op prijs hoe veerkrachtig en licht de materialen zijn.

De schoenen bieden een hoog kussenniveau terwijl het gewicht laag blijft, iets dat Brooks, ASICS, enz. Niet helemaal hebben gegeven aan de hardlopers voor deze prijs.

Het andere ding is dat de opklapbaarheid van de teenendoos je in je schreden stimuleert en je vooruit helpt voortstuwen.

In dit geval is het bovenwerk gemaakt van een sneldrogend materiaal - dat echt goed werkt - en gebruikt het de vorm van het bovendeel om je voet in de schoen te sluiten.

Het bovenwerk is gemaakt van naadloos materiaal dat het ongelooflijk comfortabel maakt om te dragen, zelfs voor langere tijd.

Het belangrijkste kenmerk van het bovenwerk is de teenendoos, waar je tenen uit kunnen spreiden en breder www.chezlachassagne.fr worden - is dat het geval als je blootsvoets zou zijn.

Deze grote teenendoos is in het begin een beetje raar, maar na een paar runs voelden ze geweldig en ik wilde dat mijn andere hardloopschoenen bredere teenkasten hadden die vrijwel hetzelfde waren.

Het grootste nadeel aan de bovenkant is dat er slechts twee panelen van ademend gaas zijn en dat de rest van de schoen niet erg ademend is. Hierdoor doet de schoen bij warme runs de voeten niet ademen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты