schoenen toegankelijker

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

schoenen toegankelijker

Сообщение Banning » 04 мар 2019, 11:05

De zool van de DS-Racer is relatief vlak omdat hij ontworpen is voor racen op de weg. De geleidelijn volgt het midden van de schoen en buigt naar de grote teen bij de voorvoet, waardoor een kleine opening ontstaat die rotsen kan vangen.

Wees op uw hoede voor onverharde wegen, de grootste van de divots in de zool bevinden zich in de voorvoet Nike Air Max 90 Mens nabij de bal van de voet. Als een rots zou worden vastgehouden, zou je snel merken.

Asics-kenmerkende DuoMax-ondersteuningsmateriaal maakt deze racer tot een zeldzaamheid. Er is een enorm arsenaal aan neutrale racevlokken beschikbaar en relatief weinig stabiliteitsracers in vergelijking.

De DS-Racer valt zeker op als de herkenbare naam in de stijl, mede dankzij het succes en de lange levensduur van zijn voorloper, de DS-Trainer.

Het stuk hard kunststof onder het Duo Max-stabiliteitsmateriaal geeft elke stap een stevige structuur.

In tegenstelling tot neutrale racevlakken, is deze racer ontworpen om je een beetje stabiliteitsondersteuning te geven om te voorkomen dat je benen te sterk pronken.

De truss is merkbaar bij elke stap. Dit zal de hardloper storen die de ongestructureerde aard van racevlakken verkiest en een aangename impuls zal zijn voor de hardloper die het liefst zijn Asics Gel Lyte 3 Femme trainers draagt, maar een snelle raceschoen wil.

Het bovendeel is hoofdzakelijk gemaakt van gaas met minimale overlays en een onafhankelijke tong. De hak bevat een hard plastic structuurstuk dat een harde achtereinde voor een normale breedtevoet biedt.

Het bovenwerk van de DS-Racer is gebouwd als een trainer. De tong is een beetje dikker dus het is niet zo gevoelig voor vouwen en bundelen als de meer voorkomende dunne doek zoals tongen gevonden in vele race-flats het risico lopen om te doen.

Het bovenste deel is een naadloze constructie die ontworpen is om schurende randen te verminderen. Het enige overlappende materiaal dat een abrasieve rand zou kunnen cre?ren, is de tong in de schoen als deze zou worden omgevouwen.

Het gaas is ademend, transparant genoeg om je sokken door te zien en houdt geen water vast.

De DS-Racer Nike Air Max 270 Dames 10 is een geweldige racer voor 5K tot halve marathon en wordt geadverteerd voor gebruik tot de volledige marathon. Nike Air Presto Femme Het zorgt ook voor een goede training schoen voor hardlopers die graag hun snelheid werken in race schoenen.

Het biedt de ondersteuning en bescherming aan je voeten die nodig zijn voor lange afstand racen.

Voor degenen die over lange afstand racen, is deze schoen een goede optie om je benen te beschermen tegen de slijtage die minimalistische racevlokken kunnen veroorzaken. De DS-Racer moet worden beschouwd als een go-to-shoe voor de klasse van de stabiliteitsraces.

Omdat ik in het verleden meerdere Newtons had gehad, was ik enthousiast om deze lente-editie van de Aha te bekijken.

De Aha is in 2014 op de markt gekomen (samen met een paar andere nieuwe afleveringen van het merk) om de schoenen toegankelijker te Nike Air Max 2017 Femme maken voor een grotere verscheidenheid aan hardlopers.

Sinds Newton begin jaren 2000 op de markt verscheen, hebben veel mensen hun schoenen gezien als een marginale laan van de industrie, of als een "elitaire" schoen gebaseerd op hun traditioneel hoge prijskaartje.

Lange tijd was ik zelf een van deze mensen. Echter, na het Nike Air Max 90 Womens dragen van een paar Newton-trainers, ben ik heel blij dat dit merk in de afgelopen vijf of zes jaar meer mainstream is geworden.

Nu met de release van de Aha-, Kismet- en Fate-modellen verwacht ik dat dit nog groter wordt.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты