schoen voor dagelijkse training

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

schoen voor dagelijkse training

Сообщение Banning » 04 мар 2019, 11:20

De GOmeb Speed ??3-schoenen zijn de update van de GORun Speed ??2s. Deze Nike Air Max 2017 Damen naamgevingsconventie is enigszins verwarrend, maar ze zijn dezelfde lijn schoenen.

De reden waarom ze soms GOmeb worden genoemd in plaats van GORun is omdat ze nu de offici?le schoenen van Meb Keflezighi zijn.

Weet je ... de Amerikaanse afstandsloper die in 2014 Boston won en die een Olympische medaillewinnaar is.

Het gaat ook een beetje dieper dan wat een standaard productaantekening lijkt te zijn: Meb had veel input in het ontwerp van de schoen, wat betekent dat deze schoen is afgestemd op snelle marathonlopers.

De schoen heeft een stapelhoogte van 18 mm in de hiel en 14 mm in de voorvoet, wat resulteert in een val van 4 mm. Het vorige model van deze schoen had een daling van 4,8 mm en het model daarvoor had een afname van 6,1 mm.

Het zou me niet verbazen als de volgende versie van deze schoen een druppel van 0 mm is. Zelfs de Nike Air Max 97 Womens stapelhoogten in deze schoen zijn lager dan het vorige model, wat zorgt voor een nog meer responsieve rit.

De zool van deze schoen gebruikt een zeer minimale hoeveelheid rubber. Er zitten slechts 12 capsules rubber in het schuim om u net voldoende grip te geven.

De rest van de zool is gemaakt van Sketcher's Resalyte Foam. Dit schuim wordt vaak gebruikt in de prestatielijn van skechers-schoenen vanwege de duurzaamheid en schokdemping.

Ik zou zeggen dat het een iets stevigere versie is van Lunarlon-schuim van Nike (zie het Nike Lunar Tempos).

De Speed ??3s buigen mooi over de hele lengte van de zool en je kunt ze in je handen verfrommelen bijna zoals de Nike Free-schoenen.

Het Resalyte schuim slijt Nike Air Pegasus 83 Mujer niet super snel, maar het is nog steeds schuim en ik zag een matige hoeveelheid slijtage na de 50 mijl van testen.

De middenvoet heeft een grote opening in het schuim, waardoor een Delrin middenvoet-stabiliteitsplaat wordt blootgelegd. Hoewel dit een soortgelijk ontwerp heeft als de vorige modellen, hebben skechers deze opening verlengd om de schoen een iets grotere afbuiging van de middenvoet te geven.

De Delrin-plaat is er gewoon om te voorkomen dat de schoen teveel buigt. Waarom Delrin? Het is een synthetisch polymeer dat bekend staat om zijn stijfheid, sterkte en slagvastheid.

Ik denk gewoon dat het smerig was voor Skechers om een ??nep koolstofvezelpatroon op de Delrin te plaatsen.

Als je middenvoetaanval hebt, zullen deze schoenen je goed passen. Skechers hebben geen "crashpads" of speciaal schuim in de hiel geplaatst, Nike Internationalist Hombre daarom willen hiel-stakers deze schoenen misschien vermijden.

Je kunt ook aan het zijprofiel van de zool zien dat het een beetje een curve heeft, anticiperend op een aanval van een middenvoet.

De Newton Aha is een geweldige schoen voor dagelijkse training, lopers die nieuw zijn voor het merk, of geavanceerde atleten die op zoek zijn naar een solide marathonracer.

Hardlopers met neutrale mechanica zullen een lichtgewicht aanbod vinden dat ze niet zal verslaan tijdens langere wegritten, en degenen met extra voetbeweging zullen blij zijn om voldoende stabiliteit te vinden vanaf de neus van de voorvoet.

Duurzaamheid zal een probleem zijn na 200-300 ml, maar verder zal deze schoen een publiekstrekker zijn voor een verscheidenheid aan hardlopers.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты