Naarmate de seizoenen veranderen, wordt het een beetje ruiger in de buitenlucht dan deze zomer. Dat veranderende weer kan een gevoel van avontuur opwekken, en als dat Nike Air Max 97 Womens klinkt als jij, heeft Packer met Adidas samengewerkt aan een schoen die je het volgende seizoen recht Adidas ZX 750 Damskie doorvoert. De Adidas EQT '91 komt van Packer bij ons in alle ruige buitenkleuren die je je herinnert, met een paar extra hits voor de goede orde: bruin en grijs spelen roze, Adidas NMD Femme blauw en groen. Alles is uitgebalanceerd om op te gaan in de hedendaagse outdoorsy-esthetiek. Maar zelfs als je ze niet allemaal modderig zult krijgen in paden in het achterland, zullen ze er nog steeds goed uitzien. Niks vervolgt zijn skatetocht rond de wereld met de samenwerking van deze week op een SB Dunk met de beroemde skate winkel Vochtigheid in New Orleans . Nike Air Presto Herren Terwijl de stad het 300-jarig jubileum viert, viert Vochtigheid de 22e plaats en wordt Nola's oudste skatewinkel. Beide gelegenheden zijn vereeuwigd op de heldere gouden schoen die flikkert met gepolijst Nike Air Max 90 Femme leer.
?De eersteklas details gaan verder met een koninklijke paarse fluwelen voering en zelfs enkele felrode strikjes op elke set veters. De schoenen zijn gemaakt om er uit te zien als een hoorn, met muzieknoten die onder de sneaker verschijnen door de doorschijnende buitenzool. Het is een gewaagde blik, maar wel een die je gemakkelijk kunt ontspannen in je verzameling. Niet in de wetenschapsklas opgroeien, maar ik veronderstel dat ik me intens Nike Air Max 270 Femme verbonden zou voelen met het onderwerp als mijn leraren de concepten relatiever hadden gemaakt. Hoe moet iemand begrijpen hoe wetenschappelijke theorie?n relevant zijn voor een 16-jarige wanneer Nike Air Max 90 Femme ze, weet u, niet relevant zijn gemaakt voor een 16-jarige? Misschien, misschien, als mijn leraren de wetten van de Nike Air Max 2017 Mujer fysica en de aerodynamica hadden uitgelegd met betrekking tot mode, zou ik eerder geneigd zijn geweest om de informatie te bewaren. En op dit moment zou ik meer geneigd Nike Air VaporMax Femme zijn om je de huidige obsessie van het internet met de #VansChallenge uit te leggen, aangezien het betrekking heeft op, nou ja, wetenschap.
De #VansChallenge kwam deze week op het www.heinohellwig.de internet, nadat @Ibelievthehype tweeted dat als je een paar Vans gooide, ze altijd met het gezicht naar boven zouden landen. De tweet kwam met bewijs in de vorm van een video met sneakers. Nike React Element 87 Mujer De bekendheid van het concept was plotseling en krachtig, waarbij mensen op Twitter springen om hun #VansChallenge-video's te delen, sommige gingen tot het uiterste om de theorie te testen www.marysiamilewski.fr met een verscheidenheid aan variabelen. Mensen gooiden Vans van balkons, gooiden meerdere paren tegelijkertijd Adidas Superstar Damskie en gooiden verschillende vormen, maten en silhouetten. De beweging was grotendeels in het voordeel van de face-up sneaker-theorie. Merk op: Natuurlijk was er ook enig bewijs Nike Air Max 95 Femme voor het tegendeel: er is waarschijnlijk een precieze manier om precies te meten waarom dit gebeurt, maar, zoals we hebben vastgesteld, ik schonk geen aandacht in de wetenschapsklas Adidas Arkyn Femme en ik heb er geen belang bij het opnieuw te bezoeken nu. Wat ik wel weet is dat de #VansChallenge een viraal moment is van ... gezond verstand. De zool van een schoen is zwaar. De Nike Air Pegasus 89 Damen bovenkant van een schoen is licht.