De Vomero ziet er zo duidelijk uit omdat de comfortoplossingen overal in het ontwerp stil worden geplaatst in plaats van hard te schreeuwen. Er is een plastic "net" -element dat je zowel op de middenvoet als rond de hiel kunt vinden. Dit is tegelijkertijd rekbaar en stevig, in staat om rond de voet te buigen en toch op de juiste positie vast te zetten.
De tong is gewatteerd en zacht (ik haat persoonlijk het gevoel van de veters aan mijn Adidas Zx Flux Homme voet, daarom hou ik van gevoerde tongen) en het is genaaid aan de rest van de bovenschoen. Ik voel dit extreem comfortabel en voor mij is het altijd een voordeel in een schoen - vooral als ik verwacht honderden Adidas Superstar Femme mijlen erin te rennen. Ook zacht (en zachter dan in de Pegasus) is de vulling rond de hiel.
Fit is geweldig. De Vomero voelt zo knus als de Pegasus, maar veel flexibeler. Misschien is dit de reden, terwijl hoewel het bijna een ounce weegt meer, het zich ligther voelt.
De omebox-overlays zijn verschillend in de heren- en damesversie van de schoen.
Er is één woord dat de zool van de Vomero beschrijft: zacht. Je moet het echt proberen om het te begrijpen. Het is verbazingwekkend hoe deze zool praktisch hetzelfde kan zijn als die in de Pegasus (dezelfde maat en vorm, hetzelfde Cushlon EVA tussenzoolmateriaal) en het enige Nike Internationalist Femme verschil is dat Zoom Air zowel in de hiel als in de voorvoet is, in tegenstelling tot alleen in de hiel.
De hak is ontkoppeld (opgesplitst in verschillende kubusvormige pods) om verschillende demping te bieden Nike Air Max 270 Mens aan verschillende delen van de hiel tijdens de landing - de Vomero is absoluut een schoen met de hiel-spits als doelgebruiker.
Een schacht van de middenvoet (of brug) biedt torsiestabiliteit en maakt deze schoen zelfs voor gematigde overpronators zoals ik plezierig.
Loopzool van BRS rubber - standaard Nike rubber, zeer duurzaam en goede tractie ook op natte ondergrond.
Voor al zijn unieke ontwerpeigenschappen en verrassend opzichtig kleurenschema (groen op lichtgroen) voldoet de Newton Momentum aan zijn beloften. De schoen biedt onopvallende ondersteuning voor hardlopers die extra begeleiding zoeken en bescherming tegen de elementen. Het unieke ontwerp van de schoenen bevordert echt het rennen van de middenvoet, en helpt proprioceptie te ontwikkelen voor hardlopers die hun gang willen veranderen of verbeteren wat ze al beoefenen. Nike Cortez Femme Het bovenwerk helpt ook om de voet comfortabel op zijn plaats te houden, en zonder de vervelende aanwezigheid van rotsen en kleine stokjes, zelfs na het langste parcours. De Momentus is een geweldige trailschoen Adidas Nmd Mujer voor hardlopers die op zoek zijn naar bewegingsbegeleiding tijdens het lopen van paden, wat me doet hopen op een meer minimaal aanbod voor trailrunners om hun huidige wegenaanbod aan te vullen.