toekomst die komt,’zei hij tegen Boston .com in August.Nike

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

toekomst die komt,’zei hij tegen Boston .com in August.Nike

Сообщение yaya2017 » 11 апр 2019, 07:46

Toen Celtics forward Jayson Tatum neemt het Nike Air Max 2017 Womens Nike Air Max 90 Dames woord woensdagavond bij TD Garden, zal hij niet hoeft te maken over veters zijn nieuwste innovatie sneakers.Nike zal daarvoor zorgen Adidas Falcon Femme voor him.Against de Toronto Raptors, Tatum zal worden debuteert het schoeisel bedrijf eerste smart schoen met automatische vulling: de HyperAdapt BB. De sneaker, die verkoopt voor $ 350 en zal wereldwijd beschikbaar februari 17 Nike Air Presto Femme zijn, vervangt de traditionele veters met een reeks van kabels die kan worden gecontroleerd door ofwel een synchronisatie telefoon app of knoppen aan de zijkant van de shoe.The technologie is ontworpen om Tatum te bieden - en Nike Air Max Thea Womens andere spelers Nike Air Max Tavas Womens - met een aangepaste pasvorm om de prestaties op het veld te vergemakkelijken. De gewenste instellingen kunnen worden opgeslagen voor toekomstige slijtage. Tatum, die is afgeluisterd als het gezicht van de schoen, plaagde de release via Instagram Nike Air Max 90 Femme Nike Air Max 97 Mujer op maandag en Tuesday.According naar ESPN's Nick DePaula, Tatum - samen met een aantal andere NBA en WNBA spelers, waaronder Nike Air Max Thea Mujer Dallas Mavericks rookie Luka Doncic en Los Angeles Lakers tweedejaars Kyle Kuzma - bezocht het hoofdkantoor van Nike in Beaverton, Oregon, om eind augustus te experimenteren met de HyperAdapt BB. Tatum's jeugdidool, de gepensioneerde Nike Free Run 2.0 Dam Lakers-legende Kobe Bryant, was ook aanwezig.

'Als kind had Kobe alles kunnen dragen en ik had het leuk gevonden. Voor mij was het gewoon geassocieerd met Kobe, "vertelde Tatum aan ESPN. "Met zijn schoenen aan, was het alsof Nike Air Max 2017 Dames ik die brug bouwde, en zo voelde ik me verbonden met hem. Dat is hoe veel kinderen denken tegenwoordig.”Tatum, die vaak draagt ??de handtekening schoen van teamgenoot Kyrie Irving, heeft eerder interesse getoond in de landing een schoen deel van zijn eigen Nike Internationalist Femme land.‘Hopelijk in de nabije toekomst die komt,’zei hij tegen Boston .com in August.Nike het merk gecre?erd vakantie bekend Nike Air Max 90 Femme als Air Max Day zal worden waargenomen volgende maand, die is ingesteld om de release van de "Have A Nike Day" Collection omvatten, met de populaire Air Max 1, Air Max 95 en Air Max 97 onder andere. Aflopend langs de eerder gelekte Nike Air Presto Dam blauwe colorway is een tweede make-up van de "Have A Nike Day" Air Max 1.

Samen met de rest van de "Heb een Nike Day" collectie, is deze Air Max 1 zal naar verwachting deze week laten vallen maart in de viering van Air Max Day Nike Air Max 2017 Mujer 2019.Earlier, Nike Air Max 270 Femme offici?le beelden voor de komende "Hebben een Nike Day" Pack met de klassiek Nike Air Max 95 zal naar verwachting dit jaar uitgeven ter gelegenheid van de Air Max Day van dit jaar in maart. Nu lijkt het erop dat een extra iconisch silhouet aan de line-up zal deelnemen, en deze keer is het geen Air Max. Binnenkort vrijgeven zijn twee paar luchtmacht 1 dieptepunten Nike Air Max 720 Womens in een eenvoudige witte en roze kleurstelling. Het witte paar heeft traditioneel leer op de bovenkant, terwijl de roze colorway voor suède kiest. Beide herhalingen zullen een smileygezichtslogo op de zijkanten vertonen en de traditionele 'Nike Air'-branding op de tong verwisselen voor een nieuwe' Have a Nike Day'-tagline. Sindsdien moet een offici?le releasedatum voor beide paren nog verschijnen wordt aangekondigd door Nike.
yaya2017
Младший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 02.03.1988

Вернуться в Дневник невесты