frapper plusieurs fois par semaine selon

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

frapper plusieurs fois par semaine selon

Сообщение Banning » 24 апр 2019, 12:48

De gratis versie is volledig functioneel. Het heeft advertenties (een kleine balk onder de interface) en de pro is ad-free. De pro-versie heeft geavanceerdere functies, zoals adio cues (vertelt u wat uw vorderingen in uw hoofdtelefoon zijn) en heeft de mogelijkheid om workouts naar de telefoon te downloaden en om uw personal trainer bij u te hebben (een beetje zoals de nike +). De applicatie is relatief nieuw Nike Air Max Motion Mujer en er worden vrij vaak nieuwe functies aan de gratis en pro-versies toegevoegd.

Je kunt tijdens het hardlopen naar je muziek luisteren EN RunKeeper laat je activiteit volgen. In de gratis versie moet u uw iPod starten voordat u begint met tracken en vervolgens de RunKeeper-app starten. In de Pro-versie kunt u een afspeellijst aan uw training koppelen en deze zal automatisch worden afgespeeld wanneer u begint met traceren.

Hardlooptrainingen zijn meestal gericht op het verhogen van je conditie (je bent nooit voldoende geconditioneerd als hardloper!) Maar je tijd doorbrengen om je formulier te verbeteren, kan je eigenlijk helpen sneller te rennen, gezien het zelfde niveau van conditie. Of rennen zo snel terwijl je minder vermoeidheid voelt.

Een goede, effici?nte hardloopvorm houdt rechtstreeks verband met de hoge paslengte. Nike Roshe Run Womens Lopers van wereldklasse rennen met 180 passen per minuut tijdens wedstrijden en iets minder tijdens de training.

Gewoonlijk vergroten hardlopers de paslengte wanneer ze de snelheid meer willen verhogen dan dat ze de pasafstand vergroten, maar dit is niet optimaal.

Eén studie onthulde dat om uw hardloopsnelheid TE VERDUBBELEN, de paslengte met 85% toeneemt en de pasfrequentie slechts met 9%. Als u bijvoorbeeld een snelheid van tien minuten per mijl naar een snelheid van 5 minuten per mijl versnelt, neemt de lengte van een stap toe van 18 tot 33 inch, terwijl passen per minuut slechts van 83 tot 90 toenemen.

Daarom zal werken aan het verbeteren van je loopsnelheid (die in het begin misschien natuurlijk aanvoelt, je voelt dat je babystappen doet) betere resultaten opleveren dan werken aan het vergroten van je paslengte.

Als de Nike Air Max 90 Dámské oorspronkelijke uitvinder van tennis snaren in 1875, is het geen verrassing dat Babolat in de buurt van de voorhoede van tennis snaar technologie blijft. Het nieuwste aanbod van Babolat, Origin, is een monofilament gemaakt van een nieuw, organisch materiaal dat Pure Combo door Babolat wordt genoemd.

In het verleden ging zowat elke verwijzing naar monofilament snaren eigenlijk over de polyester snaren die het afgelopen decennium zo populair zijn geworden. Maar Babolat Origin is geen polyester. In plaats daarvan is Origin vrijwel precies het tegenovergestelde - het is de nieuwste kracht- en comfortstring van Babolat, dus het is ontworpen om een ??uitzonderlijk gevoel in een synthetische snaar te bieden.

Ik heb echt de kans gehad om een ??paar rackets met Origin hier bij Holabird aan te rijgen, dus ik had er enige bekendheid mee Adidas Nmd Womens voordat ik het in mijn eigen frame installeerde. Het is geen bijzonder moeilijke snaar om mee te werken, hoewel de monofilament constructie hem wel stijver maakt dan andere speelbaarheid en comfort snaren. In feite is dat niet altijd een slechte zaak, omdat sommige echt zachte snaren moeilijk kunnen zijn om door overdekte gaten te komen. Het spoelgeheugen is redelijk gematigd, maar Origin zal in de war raken als u het niet in de gaten houdt. Vreemd genoeg, terwijl ik een van de afhechtingsknopen met mijn tang aanhaalde, brak de staart gewoon af. Het was echt geen probleem, omdat ik de knoop al had vastgemaakt, maar het was niet gebeurd op een van de andere rackets die ik met Origin had gespannen, dus het heeft me een beetje Nike Free Run 3 Donna verrast.

Qua bespeelbaarheid voelt de Babolat Origin-snaar aardig aan. Het heeft absoluut een levendiger, Nike Air Max 720 Damen meer responsief gevoel dan polyester of synthetische darm. Persoonlijk heb ik altijd het gevoel gehad dat sommige multifilament speelbaarheidsnaren uiteindelijk een beetje papperig kunnen aanvoelen - vooral na een paar uur spelen - maar Origin's monofilamentconstructie zorgt in plaats daarvan voor een gevoel van knapperigheid.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты