raden wat er gebeurd zou zijn

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

raden wat er gebeurd zou zijn

Сообщение Banning » 25 апр 2019, 13:15

Serena Williams. Nogmaals, Serena heeft haar dominantie voortgezet. Met wat hulp van een paar andere vaste artiesten, heeft Serena geholpen een vrouwenspel te stabiliseren dat een paar jaar geleden verschrikkelijk wankel was aan de top. Gewoon om haar jaar samen te vatten: Serena zal 2013 eindigen bovenop de ranglijst met een singles record van 78-4 en het winnen van 11 titels-waaronder de US Open, de French Open en de seizoenafsluitende WTA-kampioenschappen. Best indrukwekkend, om het zachtjes uit te drukken.

Alisa Kleybanova vecht terug naar de rechtbank. Na wat tijd te hebben gemist tijdens de strijd tegen Hodgkins Lymphoma, Nike Air Max 720 Damen maakte Kleybanova haar triomfantelijke terugkeer naar de competitie in 2013. Ze verdiende terecht de WTA Comeback Speler van het Jaar. Ik hoop dat ze haar succes in de toekomst kan voortzetten.

Jonge spelers blijven groeien. Verschillende jonge spelers bleven in 2013 tekenen van groei vertonen, waardoor vrouwentennis veel hoop gaf voor het uiteindelijke post-Serena-tijdperk (hoewel ze geen tekenen heeft dat ze haar kroon opgeeft). Er lijkt al heel veel jong talent in de top 100 te zitten en ze lijken allemaal hongerig naar hun aandeel in de schijnwerpers. Het is opwindend om te zien dat enkele frisse, jonge spelers zoals Eugenie Bouchard, Sloane Stephens, Madison Keys en Laura Robson succes hebben. Hopelijk zullen ze in staat zijn om hun succes te behouden, omdat we enkele andere veelbelovende jonge spelers de laatste paar jaar behoorlijk snel hebben zien sisseren.

Doping, drugtests, stille verboden en schandalen. PEDs, doping, Adidas Nmd Femme drugstesten en stille verboden namen een ongelukkige, grote stap richting de voorhoede van het tennisgesprek in 2013 met twee relatief opvallende opschortingen aan de herenzijde. Voormalig topminister Marin Cilic werd getroffen door een verbod van negen maanden voor het inslikken van een verboden stof, hoewel de ITF accepteerde dat hij het per ongeluk had ingenomen en niet probeerde vals te spelen. Zijn schorsing werd later teruggebracht tot slechts vier maanden. Viktor Troicki, die in 2011 tot de twaalf grootste ter wereld bereikte, werd voor een volledig jaar geschorst nadat hij er niet in slaagde om een ??bloedmonster te verstrekken toen het werd gevraagd. Troicki's kamp beweerde dat het gewoon een misverstand was en hij gaf Nike Air Pegasus 83 Mujer 24 uur later een monster dat schoon was. Ik betwijfel geen van beide mannen en ik denk ook niet dat iemand probeerde vals te spelen, maar het heeft zeker een smeerlap achtergelaten in hun carrière en het spel. Nu is de last op iedereen die betrokken is bij het spel om ervoor te zorgen dat tennis schoon blijft en vooruit Nike Air Pegasus 83 Hombre blijft gaan.

Tunesi? voor een jaar geschorst van de Davis Cup-competitie. Ik moet toegeven dat ik in het begin heel erg mijn hersens had gepakt om een ??derde dieptepunt te kiezen. Hoe meer ik erover nadacht, des te grimmiger leek dit totdat ik het gewoon niet kon uitsluiten. Voor iedereen die het verhaal niet heeft gehoord, beval de Tunesische tennisfederatie in feite één van hun spelers om zich terug te trekken Nike Air Max Thea Womens uit zijn wedstrijd tegen een Isra?lische speler in oktober. Toen ze erachter kwamen, stemde de ITF unaniem om Tunesi? te schorsen van de Davis Cup-competitie. Asics Gel Lyte 3 Mujer Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, maar ik heb altijd hoop dat het de laatste keer zal zijn. Zoals de ITF-president na de beslissing zei: "Er is geen ruimte voor vooroordelen van welke aard dan ook in de sport of in de samenleving."
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты