De kilo's smolten weg. Jerome's energieniveau steeg enorm. Jerome bleef races rennen, zelfs marathons en een ultra-marathon. Hij ontdekte veel voordelen als hardloper, maar Jerome was niet tevreden met het houden van die extraatjes. Hij wilde anderen helpen dezelfde vreugde te vinden die hij had.
Jerome besloot Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen om nog meer betrokken te raken bij de hardloopgemeenschap. Niet lang nadat hij zelf renner werd, bood hij zich aan als loopner van de trainingsprogramma's van Atlanta Track Club. En de afgelopen paar jaar heeft Jerome ook als bestuurslid voor de Club gediend, wat heeft bijgedragen tot het bevorderen van zijn missie om een ??actief en gezond Atlanta te cre?ren. Niet alleen heeft Jerome zijn eigen leven verbeterd door als een hardloper die eerste stap te zetten, hij heeft ontelbare andere hardlopers en wandelaars geraakt met zijn positieve kijk en bemoedigende glimlach.
Terug naar mijn vraag: hoe geef je terug aan de sport van hardlopen? Het hoeft geen groot gebaar te zijn. Meld je aan als vrijwilliger bij een lokale race. Moedig een medewerker aan die net begint als een hardloper. Je kunt Nike Air Max 180 Femme er zelfs een doel van maken om te lachen Nike Air Max 97 Donna of te zwaaien naar hardlopers die je passeren in je favoriete park. Wat je ook doet, probeer de positieve kanten van rennen te verspreiden, net als Jerome.
We worden elke dag omringd door mensen met verschillende talenten, carrières, interesses, persoonlijkheden enzovoort. Voor mij en de meeste hardlopers is hardlopen slechts een deel van wie we zijn en het is onze wereld. Voor degenen die zichzelf niet als een 'hardloper' kunnen zien, kan het idee van hardlopen verontrustend en eigenlijk in feite grenzen zijn, maar het hoeft niet zo te zijn!
Vaak hoor ik hardlopen is moeilijk, het is saai en het doet pijn.
Hardlopen hoeft geen van die dingen te zijn. Hardlopen hoeft helemaal niet negatief te zijn en het is niet alleen een kwestie van een positieve ingesteldheid. Hier zijn enkele manieren om Nike Air Max 95 Damen je te helpen de grootste uitdagingen van het hardlopen te overwinnen en je te helpen de sport lief te hebben.
Er is een bekend gezegde bij zorgverleners die met hardlopers werken. Lopers zijn momenteel gewond, net hersteld van een blessure of staan ??op het punt om gewond te raken.
Waarom? Hardlopen is een geavanceerde oefening. Met elke pas is je lichaam ergens tussen 4-8x je lichaamsgewicht te weerstaan. Een kilometer hardlopen is ongeveer 1500 stappen. Als je naar de sportschool kwam en ik stelde voor dat je 750 keer op je rechterbeen springt, spring dan 750 keer op je linkerbeen, dan zou je me waarschijnlijk een verbijsterde blik gunnen en teruglopen naar je auto, denkend dat ik gek was. Maar als je binnenkwam en ik stelde voor dat je begint met een kilometer te rennen, dan zou je dat als redelijk kunnen beschouwen. Een kilometer hardlopen springt in wezen van het ene been naar het andere op een afwisselende manier. Hardlopen eist het lichaam, maar er zijn dingen die je kunt doen om gedwongen rust te voorkomen.
Je spieren en gewrichten hebben aandacht nodig om op hun best te presteren. Wat je voor en na de run doet, kan net zo belangrijk zijn als de run zelf. Je spierweefsel profiteert van werkmassage met zacht weefsel, schuimend schuim en een lacrosse bal kan helpen bij het herstel terwijl het je ook voorbereidt op je run.
De meeste mensen zijn niet op het hek met hun mening over het rollen van schuim. Typisch, je vindt het echt leuk of helemaal niet. De roller geeft feedback in de vorm van ongemak, wat de belangrijkste reden is waarom mensen het niet leuk vinden. Wanneer de feedback van de rollers pijn is, is het een signaal van je lichaam dat het aandacht nodig heeft. De spieren zijn strak, misschien heb je een knoop of heb je pijn. De roller kan al het bovenstaande helpen verlichten.